teisipäev, 19. jaanuar 2016

Uus aasta, uued eesmärgid ja väljakutsed !

Terekest,

Olen 21-aastane 8-kuuse poisi ema ja kolmanda kursuse tudeng. Olen inimene, kelle kohta võib ehk öelda, et kes palju teeb see palju jõuab. Nimelt on mu päevad väga sisukad - tegelen lapsega, teen süüa, hoian maja korras, käin koeraga jalutamas, õpin, teen käsitööd, käin trennis ning kindlasti on veel midagi, mis kohe pähe ei tulegi. Ilmselt on kõike seda veel vähe minu jaoks, sest otsustasin jaanuaris liituda kahe väljakutsega, millest üks on siis BeFit 2016 ja teine Kati Orgu väljakutse blogijatele ja Instagrami kasutajatele. Kirjutan siis ka väikse tutvustuse, mida need väljakutsed endast kujutavad ning miks ma otsustasin need vastu võtta.

BeFit 2016 (link) on siis väljakutse, kus tuleks kahe kuuga saavutada bikiini-vorm, mis minu puhul kindlasti 100%-lt ei täitu, aga kindlasti parem see vorm olema saab. Võistlus kestab 15.01-15.03.2016. Suureks motivatsiooniks on mulle isiklikult juba see, et võistlus on avalik ning ma kuidagi ei soovi jääda häbisse, et näed ise ronib kuhugi sellisele võistlusele ja siis ei liiguta lillegi. Loomulikult on võistlusel ka magusad auhinnad, nt peavõit on soojamaa reis kahele, aga jagatakse ka palju muid toredaid asju. Osalemiseks ei pidanud tegema midagi muud kui endast pildid bikiinides ja käes pidi hoidma Fitness Hers talv 2015/2016 numbrit. ning täitma ära ankeedi. Pildid algusest ja siis kahe kuu pärast lisan ka blogisse. Rohkem infot konkurssi kohta saate lugeda lingist, mis siia lisasin ja seal on näha ka eelmise aasta osalejate tulemused.

Kati Orgu kutsus üles blogijaid ja Instagrami kasutajad tegema koostööd pooleks aastaks tema toitumisprogrammiga FitCat (link). Nimelt pidid saatma talle oma tutvustuse ning eesmärgid, mida sooviksid 6 kuu jooksul saavutada. Üheks väljavalituks osutusin ka mina ning telefoni teel panime eesmärgid täpselt paika ning alates 12ndast jaanuarist olen teinud toitumist tema kava järgi. 1. nädalaga kaotasin kaalu -2,6kg. Järgnevatel nädalatel läheb kaal kindlasti aeglasemalt, esialgu toimub ka organismis päris suur puhastus. Ning kuna mul laps saab seni ka rinda siis on mul 500kcal kava järgi rohkem ette nähtud, sest keha vajab rohkem energiat. Nädala möödudes on minul kava ning toitude kohta ainult kiidusõnad. Valmivad kiirelt, maitsevad hästi ning kogused on ikka megaaaaa suuuuured :D Pigem tekib raskus seda kõike ära süüa ning ma pole siiani kordagi tundunud, et tahaks magusat süüa või et kõht oleks tühi. Nimelt olin/olen ma täielik magusasõltlane ning suur küpsetaja, millest ka mõnusad ümarad vormid pärit on :D Rasedusest pole mul ühtegi kilo alles, aga vorm pole ikka see sama, mis ennem ning tundsin, et nüüd on see õige hetk end käsile võtta ning midagi head korda saata.  Tegelikult olen ma alati armastanud trenni teha ja sport on mulle südamelähedane, aga raskuseks ongi õige TOITUMINE, mis on hea vormi saavutamise puhul tunduvalt tähtsam kui treenigute osakaal.

Aga ikkagi MIKS ma siis otsustasin need vastu võtta ? Kuna ma ise ei tunne ennast oma praeguses kehas mugavalt, pehmeid kohti on liiga palju, alati võiks kaalunumber väiksem olla, tahan tunda end mugavalt nii riietes kui ka ilma riieteta. EESMÄRGID: Poole aasta peale sai eesmärgiks kaotada vähemalt 10kg ja saavutada hea füüsiline vorm. Kahe kuuga otsest eesmärki pole, aga annan endast kõik, et saada võistlusel head tulemused ja saavutada võimalikult hea vorm, mis selle ajaga on võimalik.

Kuna see on minu elu esimene blogi ja üleüldiselt päeviku pidamine, siis üritan kõigi oma tegemiste kõrvalt nii palju kui võimalik siin postitusi teha, aga nädalas korra saab see kindlasti tehtud. Lisan kindlasti pilte toidust, saavutatud tulemustest ning räägin oma rõõmudest ning muredest sellel teekonnal. Järgmises postituses räägin lähemalt ka oma treeningutest. Lõpetuseks aga pildid ja mõned parameetrid konkurssi algusest.




Mõõdud:
Kehakaal: 71kg
Rind: 98cm
Vöö: 87cm
Puusad: 99cm
Reis: 57cm

Seniks aga päikest, nautige meie mõnusat talve ja püsige terved !


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar